Sylvia

Alla inlägg den 31 januari 2018

Av Sylvia - 31 januari 2018 07:30


Todelooo...


Alltså dagarna och kvällarna bara rinner iväg och det är inte många minuter över till att inte göra någonting!


Igår när jag kom hem från jobb var det bara att slänga av sig kappan och sätta sig och förhöra Oliver inför hans SO-prov på fredag. Därefter lagade jag mat och skrev ner en liten handlingslista.


Kvällen tillbringade jag i en brottningshall på Helsingborgs Arena. Melvins fotbollslag kombinerar de vanliga träningspassen med brottning en gång i veckan under vinterhalvåret. 


 


Det var inte särskillt lönt att köra tillbaka till Rydebäck medan de tränade så jag valde att stanna kvar och titta på i 90 minuter, vilket jag inte ångrade. Så himla kul det var att se killarna! 


Vilken träning sen då. Jag hade varit död efter 10 minuter och de pallade i 90. Men så roligt de hade trots att det var tufft. Det bjöds på många glada skratt både bland killarna och oss åskådare. Brottningstränaren är ingen mindre än Emil Sandahl, nordisk seniormästare i brottning 2016.


 


Ni som följer mig på Instagram såg säkert filmerna jag la ut live! Vill ni följa mig på insta så heter jag sylviasyllan. Mitt konto är privat men var inte rädda för att fråga om att få följa mig.


Vi kom hem strax före 21 så det blev faktiskt inte så mycket mer gjort igår kväll. Jag tog en sväng med Chilla, vek lite tvätt, tömde diskmaskinen och rymde upp efter middagen eftesom jag inte hann det innan vi stack iväg.


 


Lite trötta här hemma idag!!


Ikväll blir det snabb matlagning igen och sen iväg på föräldramöte i klubbstugan på örby. 

Tjohoo....!


Hmmm...jag tror att jag kommer sjunka långt ner i soffan på fredag kväll efter denna turbovecka.


Jag älskar när det händer saker och tycker om att komma ut och träffa folk...men denna veckan är det nästan liiite toooo much. 


Ta hand om er!


  


Kram

S















Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards