Sylvia

Alla inlägg den 26 januari 2018

Av Sylvia - 26 januari 2018 19:53


Hej fina...

Underbara F R E D A G är här!

Så skönt med helg och några dagars ledighet och så härligt att få träffa mina älsklingar igen.


Ikväll myser vi med tacos och godis. Strax drar Talang igång och det ska vi titta på.


Min variant på taco ikväll!! Killarna fick givetvis den traditionella. Det var ju allt annat än vv-tänk med maten i onsdags och därför blir resten av veckan väldigt poängsnål. Som ni ser behöver det inte bli tråkigt för det ;)

När jag gick till Knutpunkten efter arbetsdagens slut kom en man fram till mig från ingenstans och lämnade över en stor kartong. Han sa att den innehöll gratis blommor. Hm...tyvärr är jag lite misstänksam och frågade lite avigt om de verkligen var gratis?!

Han såg trevlig och ärlig ut så jag tog emot hans låda.




Det blev en spänd tågresa hem för en tjej som nu blivit nyfiken!


Jag förväntade mig verkligen inte att det skulle ligga femton helt sagolikt vackra rosa rosor i lådan.

Blev så glad och samtidigt arg på mig själv att jag inte visat mer tacksamhet åt mannen.

Därför tänker jag gottgöra det genom att ge företaget goda rekommendationer här på bloggen.






Företaget heter BRING bloom och de levererar vackra blombuketter i Skåne med utkörning samma dag om man beställer före kl 13.

Deras hemsida hittar ni HÄR.


Så himla glad och tacksam för en så vacker helgbukett!

T A C K


Njut av fredagen!


  

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards