Sylvia

Alla inlägg den 18 september 2017

Av Sylvia - 18 september 2017 14:45


Hej på er...

Nu är vi äntligen här!

Allt gick bra trots lite tågstrul som gjorde att vi kom iväg lite försenade från knutpunkten och fick byta tåg i Malmö för att ta oss vidare till Köpenhamn.


Vi hade gott om tid på oss och behövde inte oroa oss allt för mycket.


Min Jeppe överraskade med lite dryck och tilltugg på tåget :)


Fantastiskt att få känna den pulserande stämningen av upprymda människor på flygplatsen. För att inte tala om doften från taxfree!

Vi landade enligt tidtabellen i Chania kl 22:55 grekisk tid (en timme före oss).

Transfern till vårt hotell gick smidigt och vi blev positivt överraskade av vårt hotell och vår lägenhet.


Utsikt över en av de tre poolerna från vår lägenhet.


Grekisk (spartanskt) inredning men fräscht och fint. Trevligt bemötande i receptionen.
Enligt Tui skulle vår lägenhet inte ha någon uteplats och ingen balkong MEN det hade den visst!


Här bor vi!


Vår utsikt vid frukosten!

Efter informationsmötet på hotellet där vi fick bokat vår första utflykt som avgår redan imorgon, gick vi ner till stranden. En lagom promenad på 5 minuter.

Stranden som vi hört och läst både skulle vara stenig och lite svårt att ta sig i och ut vattnet var helt fantastisk!!!


Jättefint vatten och lagom djupt för en badkruka med respekt för vatten som mig!


Allt är bättre än jag hade föreställt mig och vågat tro med tanke på resans pris.

Runt 30 grader varmt, ingen vind, lagom mycket folk och ja...jag skulle vilja påstå att ALLT känns helt perfekt!

Vi hörs av igen!

Ta hand om er där hemma.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards