Sylvia

Alla inlägg den 16 september 2017

Av Sylvia - 16 september 2017 19:57


Hej fina...

Idag vaknade jag redan strax innan åtta och kunde inte somna om.


Det skulle varit mammas 70-årsdag idag om hon varit kvar hos oss. Med en stor klump i halsen och tårfyllda ögon smög jag upp och gjorde kaffe.

Sen tog jag datorn och alla CD-R skivor med bilder genom åren. Det är ju några stycken! Jag ville hitta en bild på mamma där hon såG frisk ut och inte märkt av sjukdom.


Jag fick leta mig långt bak i tiden och inte ens här var hon fullt frisk men ändå med ett leende. Denna bilden är från 2005.

Hon älskade alla sina barnbarn så himla mycket.

Idag är det fest i himmelen och om mamma får bestämma är det Vikingarna som ljuder bland molnen.

Grattis mamma! Saknaden efter dig är fortfarande så svår.


Dagen har trots allt varit bra. En lugn och skön förmiddag där jag fått gjort det jag ville här hemma. Halv två spelade Melvin match på Rydebäcks IP och det blev en spännande match mot serieledarna. Många mål och till slut en vinst till våra röda.

Jeppe överraskade med sitt sällskap under matchen vilket var pricken över i:et.

Dessutom har vi haft en riktigt skön höstdag med sol från en blå himmel.



Nu är det V E R K L I G E N nedräkning!
Det pirrar i magen på ett bra sätt. Jag känner mig helt i fas med allt!! Vilket nästa oroar mig också....alltså varför är man aldrig nöjd!?

Just nu känns det så himla bra. Jag och killarna har haft en riktigt fin vecka tillsammans. Inga onödiga strider och munhugg utan lugnt och fint.
Jag ringde pappa tidigare idag och även han lät lite piggare och lite gladare. Så skönt och viktigt för mig.

Jag hoppas verkligen känslan jag har just nu håller i sig. Jag behöver det för att ladda om och hämta kraft.




Njut av lördagen
Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards