Sylvia

Alla inlägg den 16 augusti 2017

Av Sylvia - 16 augusti 2017 21:35


Hej där...

Lillördag idag och bara två arbetsdagar kvar av denna veckan.

Idag har det mesta fallit på plats på jobb och jag tycker jag har hyfsat koll. Sen kan ju allt och ingenting hända men övergripande koll på läget det vill jag ha.


Filade lite på hur resten av veckan ska lösas när jag satt på tåget hem.

Det är i mångt och mycket fotbollen som styr livet. På gott och ont!

Idag spelades tre matcher. En för P05 hemma där jag skulle varit fikaansvarig (fick byta pass), en annan för P05 i Höganäs där Melvin var uttagen och en tredje för P02 på Örby. Oliver klarar sig själv när det är hemmamatcher och i dagsläget är han tråkigt nog fortfarande skadad sedan sträckningen i Eskilscupens sista match.


Gammal bild på MellePellen!!

Kom hem från jobb kl 16:40 och fem minuter senare satt jag och Melle i bilen påväg till Höganäs där det var samling kl 17:15.

Blev glatt överraskad av Jeppe som dök upp. Vi har inte setts sedan i lördags så det var en mycket trevlig överraskning.


Med våra fyra väldigt aktiva barn lär vi inte få mycket tid tillsammans.
Ni vet hur mycket fotboll det är med mina killar...så kan ni lägg till en handbollskille och gymnastiktjej med minst lika många träningspass och matcher!!

Och...inga barnfria helger...

Vi får ses när vi ses liksom :)


Melle och jag kom hem från Höganäs vid halv nio. Tog några knäckisar på balkongen.

Oliver kom precis hem från örby där han sett lagkompisarna spela mot Lödde.

Det har varit en bra dag. Vädret är ju ironiskt nog jättefint och det blev en skön kväll i Höganäs med avkopplande prat med Jeppe och de andra fotbollsföräldrarna (och vinst).

Tankar energi av dessa stunder!

Var rädda om er & sov gott
Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards