Sylvia

Alla inlägg den 22 juli 2017

Av Sylvia - 22 juli 2017 11:43


Hej fina...

Nu är jag en av de DÄR människorna...tjohooo!

Igår loggade jag ut prick kl 15 och lämnade kontoret för en tre veckor lång semesterledighet.

Nice!


Inledde semestern med att lämna över Melvin till huset för pappavecka vilket kändes lite sorgligt. Jag försökte få lite kontakt med en helt utmattad gothiacuptonåring som halvsov i soffan i huset men misslyckades.

Nu ska killarna vara hos sin pappa till nästa måndag sen kommer de till mig i hela tre veckor. Då ska vi försöka mysa och hitta på lite roliga saker tillsammans. Bakken är det tänkt bland annat.


En semesterpresent från Jeppe stod på köksbordet när jag kom hem från jobb :)



En liten klotgrill så att vi kan grilla på min uteplats samt ta med till stranden när vi önskar det.

Tack darling :)


Kvällen igår tillbringades på Gustavslund med bubbel och tacos.

Trädäcket är nu klart!!!

Såååå fint!


Frukosten intogs här ute idag och strax ska vi montera poolen.

Ha en riktigt fin lördag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards