Sylvia

Alla inlägg den 18 juli 2017

Av Sylvia - 18 juli 2017 08:43


Morning....

På perrongen på Rydebäcks station var det inte många medresenärer igår.


Jag som brukar komma springande i sista minuten var ensam! Svor lite för mig själv över de där människorna...

På jobbet gapar flera stolar tomma. Vi andra kämpar på!

Jag vill också vara en av de där....


Kvällen spenderades tillsammans med ännu fler av de där människorna....

DE DÄR SEMESTRANDE MÄNNISKORNA!


  

På bilden ovan följer vi uppdateringen från Gothia och Olivers första match mot ett lag från Frankrike.





Senare på kvällen var vi hembjudna till familjen Lilja Johannesson. Jag Melle, Jeppe, Anton och Alma.




Vi trotsade den svenska sommaren och satt ute och åt. Vädret bjöd på sol och stundtals värme men även kalla vindar som gjorde att vi huttrandes fick linda in oss i filtar. Några regndroppar föll också men då hade vi gett upp och gått in i värmen.

Suck...och trots att vi nu är halvvägs in i juli fanns tankarna kring att sätta igång en brasa!






Massor med god mat! Grillad självfångad fisk, kött och både kokta nypotatis och ugnsstekta potatisklyftor och till detta goda såser och sallad.

Fantastiskt gott och trevligt!

  




Kvällen avrundades med bad för galna sommarlovslediga barn och lite fotboll på TV (svenska damlandslaget).

Vid elva tiden bröt vi upp då jag, som den ENDA arbetande människan i detta sällskapet behövde hem och sova :)



Tusen tack för en jättefin kväll!


OCH


Snart är jag en av er...


  

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards