Sylvia

Alla inlägg den 13 juli 2017

Av Sylvia - 13 juli 2017 15:49


Hej fina...

Kan just undra hur många av er som är semesterlediga just nu :)

Måste erkänna att jag på ett sätt är sjukt sugen på att ha semester. Men å andra sidan känner jag ingen stress efter semester så länge det inte är strandväder och varmt!

Någon utlandsresa för min del kommer det inte att bli i år....heller.
Ingen tur med trisskrapandet och restresorna är allt annat än billiga.

Tråkigt!



Men Fortuna strand duger långt om bara solen OCH värmen kan komma med besked och stannar några veckor.


Igår besökte vi Arild med jobb och alla hade sina respektive med sig.

Ett litet semestertips för er som semestrar i Skåne. Hela Kullabygden bjuder på upplevelser och njutbar natur.

Restaurang Strand ligger alltså i Arild ett stenkast från hamnen.


På denna veranda var två sådana här bord uppdukade för vårt sällskap.

Denna supermysiga veranda får mig att längta efter ett eget hus, veranda, uterum och stora familjemiddagar.


Jag och Jesper åt Skagen till förrätt.


Torsk till varmrätt.


Jag åt cheesecake med rabarber till efterrätt.

Det blev en lång kväll och vi var hemma hos Jeppe först vid tvåtiden.

När klockan ringde imorse var vi allt annat än pigga!!


Tur att busshållsplatsen ligger typ 100 meter från Jespers hem annars hade jag missat bussen imorse :)


Idag fyller pappa 71 och det ska såklart firas (fast han inte vill ha kalas). Jag har bokat bord på Yazhou ikväll till oss.

Ha en fortsatt skön torsdag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards