Sylvia

Alla inlägg den 9 juli 2017

Av Sylvia - 9 juli 2017 21:38


Hej där....

Här sitter vi i soffan och funderar på att lägga oss tidigt denna söndagskväll. Men det är svårt när kvällarna är ljusa.

Vi är trötta efter sommarens fest igår på Fortuna Strandkrog, Ingrid och Anders 100-årsfest.

Tjohooo...vilken trevlig fest. Massor med god mat (Italiensk buffé) och dryck, roliga tal och visor och dans natten lång. Till och med vädret visade sig från en av sina bättre sidor.


De här ungdomarna firade alltså sina 50-årsdagar denna kväll.


Massor med trevliga människor som alla bjöd på sig själv och höll igång hela natten.


Mycket sång och musik!


Idag har vi sovit länge men även varit väldigt flitiga!


Vi har jobbat vidare på trädäcket!

Pappa cyklade förbi och kom in och tog en kopp kaffe. Mysigt.

Kommande vecka lär trädäcket växa fram ännu mer.

Kul!


Ätit smultron :)

Några få egenodlade från de plantor jag räddade innan trädäcket påbörjades.


Det har varit en mysig helg helt enkelt!

Skål för den :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards