Sylvia

Alla inlägg den 7 juli 2017

Av Sylvia - 7 juli 2017 23:13


Go'kväll....

Tack för alla hälsningar på FB, instagram, sms och skönsång från (familjen Lilja Johannesson) på telefonen :)

Det värmer!


En helt fantastisk blombukett kom med bud till jobb imorse från min fina Jesper!

Ett meddelande på messenger talade också om att gåvor var gömda lite varstans i mitt hem ;)


Den här lilla ludna saken och jag har haft en mysig eftermiddag och kväll. Jag spenderade nästan två timmar på att hitta de undangömda gåvorna när jag kom hem från jobb...

....ni kommer inte att fatta...men jag har skrattat åt varenda grej. Saker som jag sagt jag behöver eller som Jeppe saknat hos mig dessa fyra månader vi haft tillsammans.

Jag fick ledtrådar via messenger under kvällen!


Och ser ni...små söta hjärtan på varenda grej!

Ballografpennor...jag är galen i snygga pennor!!


Alltså!!!

En sverigetröja MÅSTE man ju ha på sig när landslaget i diverse sporter spelar och jag hade ingen...katastrof!!! Haha....men NU fick jag en. Hittade den hängandes längst in i min klädkammare.


Sist men absolut inte minst. Dessa superfina creoler med stenar från Edblad.

Så glad och så otroligt lycklig. Jesper du får mig att skratta och må bra på distans också :)


Från fina pappa fick jag ett kort med pengar. Från jobb ett doftljus (luktar magiskt) och en kruka (nedan på bänken) från Sand & Lin i stan. En liten väska/plånbok från Chilla (mig själv!).

Melvin och Oliver ringde från Grekland och gratulerade och Melvin utlovade att det kanske skulle komma en present därifrån också ;)

Även Alma och Anton har skickat gulliga sms.


Har haft en lugn och skön kväll på balkongen med god räkbomb och choklad, tidningen Hänt Extra (tänker på mamma då) och tända ljus. Det har inte alls gått någon nöd på mig.

Kram & trevlig helg!
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards