Sylvia

Alla inlägg den 27 juni 2017

Av Sylvia - 27 juni 2017 21:44


Hej fina...

Jag kastar mig in här till er lite snabbt medan packningen pågår för fulla muggar! Killarna är tillbaka hos mig och imorgon kör vi till Smögen.


Så tacksam och glad för att Jeppe följer med. Så mycket enklare och roligare det blir att vara två.
Jag står inte ensam i logistiken dessa dagar med fotbollsmatcher, matlagning och Chilla.


Ett glas rosè förgyller kvällens packkaos!

Vi har med oss så mycket vi kan och hoppas på mysiga middagar i stugan....eller ja allra helst vid långbord utanför!

Vill undvika dyra inköp på plats.


Tur att vi kan köra med Jeppes bil. Vi hade inte kunnat packa så mycket i min lilla pluttbil :)
Sängkläder, skafferiprodukter, kylväska med mat, kläder, fotbollskläder m m,

Och Chilla!


Vi får ju packa snyggt :)

Jag älskar necessärer och väskor som dessa från Day. De har rea på Åhléns och den lilla mönstrade slank med mig hem förra veckan. Halva priset!!!



Midsommarbuketten Jeppe kom med i fredags blommar fortfarande fint!
Skulle kunna tänka mig ta med den till Smögen.

Why not!

Liksom?!

Nä....nu ska jag packa vidare...tjingeling.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards