Sylvia

Alla inlägg den 24 juni 2017

Av Sylvia - 24 juni 2017 22:34


God fortsättning
på midsommarhelgen...

Vi firade midsommarafton hos Ola och Carina i Asmundtorp tillsammans med Pär och Agneta och alla barnen!

Vi började gårdagen med att fira Ludwigs födelsedag. En nybakad tonåring på självaste midsommarafton.



Carina hade gjort en fantastisk tårta och jag och Agneta hade bakat kakor och muffins till fikan.
Mina kladdkakemuffins med nutellagömma blev lyckade...riktigt goda.



Lagom till fikan kom också regnet. Det vräkte ner men det gjorde inte så mycket då vi satt torrt och fint i deras uterum.

Precis...uterum is da shit!!! Drömmen lever kvar :)



Alla barnen (bara Amanda saknades). Alma hade killarna för dig själv!


Söta lilla Alma var den enda i barnaskaran som poserade frivilligt. Oliver och Melvin totalvägrade. Anton ställde upp om än lite motvilligt...

Syrran försökte få honom att posera lika världsvant som hon :)

Det gick sådär...haha!


Sen blev det min och Jeppes tur....

Vi firade fyra månader igår.

DU OCH JAG


Mmmm...härlig känsla!



Massor av god mat dukades fram och för mig var det årets första sill och potatis. Sååå gott!
Givetvis var där en massa annat gott också. Som sillatårtan ovan som Ludwig gjort! Men även prinskorvar, köttbullar, skink- och ostpaj och köttfärspaj.



Jag, Jeppe och våra fyra barn sov över och fick nöjet att njuta av mat även till lördagsbrunch. Inte alls fel om ni frågar mig!

En lyckad midsommarafton med fina gamla vänner och Jeppes och min första tillsammans.
Perfekt på alla sätt och vis trots vädret :)

Tack Ola & Carina för kost & logi!


Trevlig fortsättning på helgen!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards