Sylvia

Alla inlägg den 20 juni 2017

Av Sylvia - 20 juni 2017 23:16


Hej där...

Midsommarveckan är i full rullning och hej vad det går....

Måndagen bjöd inte på några överraskningar. Den sedvanliga fotbollsträningen stod på schemat även denna måndag. Melvin tränade i Rydebäck och Oliver i Vallåkra. Körde och hämtade honom och en kompis vid åtta.

Underbart sommarväder så lite balkonghäng hann vi med!


Jo fast en sak utöver det vanliga hände igår......

Jag fick i uppdrag att köpa en klänning. En söt flickklänning till Alma till midsommarafton. Oj vilken jobbig uppgift...liksom! Eller för att vara ärlig var det inget uppdrag jag fick utan snarare ett uppdrag jag tog, när Jeppe sa att hon behövde en klänning.



Så underbart kul att få köpa en söt klänning efter alla år med pojkar i släkten...ja ni vet... förutom mina två högt älskade pojkar har de ju sju kusiner och ALLA är killar!!

Hoppas nu att Alma tycker om den. Hårbandet med blommor följde liksom bara med i rena shoppingfarten :)


Ikväll körde jag och Melvin hem till Jeppe på Gustavslund för art hjälpa honom och Anton med häckklippningen. Melvin tycker det är jättekul att få hjälpa till och jobbar på riktigt bra.



Anton med häcksaxen i högsta hugg :)

När vi var klara stack Anton iväg på bio med sin mamma och jag och Melvin stannade och åt middag innan vi körde hem till Rydebäck igen.


Det närmar sig midsommar! Vad ska ni hitta på?
Skriv gärna i kommentarerna vad ni har för planer...kul för mig att läsa ;)




Näckrosorna i dammen där jag bor har börjat slå ut. De är förtrollande vackra!

Sov gott så hörs vi säkert imorgon igen...

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards