Sylvia

Alla inlägg den 15 maj 2017

Av Sylvia - 15 maj 2017 22:30


Hej där....

Hoppas ni haft en bra måndag. Skönt och viktigt att få en bra start på veckan. Min började med en skön dusch och en kopp kaffe medan sminket kom på och håret fönades. Sen fick jag skjuts till jobbet av Jeppe.


En god frukost serverads till morgonmötet som vi alltid har på måndagsmorgnar och sen var det bara till att jobba på. En massa material så som reklamlapparna ni får i era brevlådor inför visningar och såldlapparna ni sedan får när objektet är sålt skulle göras och beställas. Efter det satte jag igång med att göra fina objektbeskrivningar på våra nya objekt som ska visas kommande helg. Måndagar är alltid fullspäckade :)

Härligt!

Efter jobb tog jag bussen till Gustavslund och samlade ihop mina prylar efter helgens vistelse. Åt middag med Jeppe innan jag tog bilen söderut till Rydebäck.

Man har ju ett hem att sköta fast man hellre vill vara tillsammans jämnt!!



Både diskmaskin och tvättmaskin har gått varma ikväll.
Chilla har fått känna på saxen och är nu vårfin och söt som få!



Jeppe kom lagom till kvällsmyset framför tv:n. Nu har vi tagit en lång härlig kvällspromenad. Fågelkvitter och vårdofter är bland det mest avkopplande som finns.

Sov gott!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards