Sylvia

Alla inlägg den 10 maj 2017

Av Sylvia - 10 maj 2017 22:33


Go'kväll...

Jag har precis krupit ner i min underbara säng. Det finns nog inget skönare än just det när man kommit in från dagens sista kissrunda med Chilla.

Det var regnigt, blåsigt men framförallt så kallt! Det var inget vårlikt regn som föll stilla, där doften av all nyutslagen grönska blandas med doften av varm asfalt. Inte ens något fågelkvitter hördes under vår kvällstur.

Den där våren har verkligen kommit av sig. Det är den 10:e maj och det är 4 grader ute!

Jag hörde på nyheterna att värmen ska komma till helgen. Låt oss verkligen hoppas.




Imorgon väntar pappas förhoppningvis sista läkarbesök innan operationen. Han ska få svar på den vanliga röntgen och magnetröntgen och så klart hoppas vi att cancern inte spridit sig. Läkaren har goda förhoppningar om att detta ska ordna sig och det får vi ju tro på.

Sov gott!

Kram
S



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards