Sylvia

Alla inlägg den 28 april 2017

Av Sylvia - 28 april 2017 20:23


...ja så var det helg igen!

Killarna är nu lämnade till huset och jag har landat i soffan och inväntar Let's Dance.

Igår var vi på Väla jag och Oliver. Han klippte sig och jag hämtade en blus på HM som jag fått nys om via Instagram.



Supersöt blus i dimrosa. Spets och volang men ändå stilren OCH endast 249 kronor.
Den blir nog fin till en svart kjol, svarta strumpbyxor och svarta skor.

Hoppas nu bara att vädergudarna är med oss så att vi kan fotografera våra fina konfirmander utanför kyrkan.



Min Jesper är i Barcelona sedan i onsdags för att fira sin mamma som fyller 70 idag.
Skulle väldigt, väldigt gärna varit med på den resan. Blir uppdaterad med fina bilder från deras dagar och telefonsamtal varje dag så jag är med på ett litet hörn iallafall.
Härligt!

Imorgon kväll kommer Jesper hem och DET ser jag fram emot.

Det blir överlag en mysig helg!

Konfirmation imorgon som sagt och på kvällen mys med Jesper som kommer till mig direkt från flygplatsen. Som jag längtar! På söndag är det Valborgsmässoafton och då ska vi på fest med Jespers vänner. Ska bli kul att få lära känna dem.

På måndag ska vi bara myyyyyysa.





Trevlig fredag mina fina läsare!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards