Sylvia

Alla inlägg den 24 april 2017

Av Sylvia - 24 april 2017 21:53


Hej på er...

Då har en ny vecka blåst igång!

V Å R E N....

.....var är du?

Killarna kom till mig i fredags och vi inledde helgen med tacos precis som sig bör. Sen blev det soffläge och Let's Dance för en mycket trött mamma! Jesper anslöt till middagen och höll mig sällskap framför TV:n.

Festandet i Tylösand tog på krafterna men OJ vad det var värt det! :)


Lördagseftermiddagen bjöd på ett besök på Väla. Killarna i Fortuna P02 sålde idrottsrabatten i olika pass och mellan halv två och halv fem stod jag och Jesper med Oliver vid ingång 6 tillsammans med Tim och hans föräldrar.

Om, ni som läser här, vill ha ett IDROTTSRABATTHÄFTE för 100 kr med kanonerbjudande så säljer både Melvin och Oliver. Hojta till bara :)


Lördagskvällen blev mysig! Vi åt middag tillsammans alla fyra sedan stack Olli ut till kompisgänget. Vi andra tre intog soffan för att se Talang och Jesper serverade värsta ostbrickan!! Suveränt goda ostar från Rotterdam inköpta i en saluhall där. Älskar ostbricka!


Söndag och städdag för Fortuna P05 med samling kl 10. Därefter var det dags för match hemma mot Ängelholm och jag hade hand om fikaförsäljningen tillsammans med Ulrika. Jag hade bakat en banansockerkaka.

Härlig Fortunahelg!! Två av matcherna som spelades blev killarna inte uttagna till och tur var kanske det, denna helgen för då hade jag verkligen fått klona mig!! Jesper stod dock redo att hjälpa mig vilket känns både väldigt omtänksamt och skönt.

Allt är liksom både roligare och enklare när man är två :)


Ny vecka alltså....

Melvin vaknade med kraftig huvudvärk.... skit!! Men som alltid sover han bort den och sen mår han bra igen efter några timmar.

Veckan inleds naturligtvis med ett träningspass på gräsplanen i Rydebäck för Melvin (jag tyckte han behövde röra på sig efter en hel dag på sofflocket) och nästan samtidigt ett pass för Olli i Vallåkra. Tur att vi föräldrar kan hjälpas åt att samköra. Jag hämtade hem fyra svettiga tonåringar kl 20 i Vallåkra, lagom sönderblåsta och med rosiga kinder. Vi hann precis hem så kom Melle hem från sin träning.

Som en kul grej (absolut nödvändig för mig) körde jag och Melle även ett workoutpass med hjälp av 7 minute workout!

Galet????
Yes....om ni frågar Chilla så tyckte hon nog att vi var just GALNA.

Tjoho....nu ska vi sova gott :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards