Sylvia

Alla inlägg den 18 april 2017

Av Sylvia - 18 april 2017 20:31


Go'kväll....

Ligger i soffan hos Jesper och softar efter en lättare kvällsmåltid bestående av omelett med skinka, grönsaker och ost. Påsken är slut och den har bestått av alldeles för mycket sötsaker! Nu är det skärpning som gäller för att det inte ska spåra ut helt på viktfronten!!!

Återhållsamhet på vardagarna och lite mer mys på helgerna.



Ja...äntligen är han hemma igen :) efter fem långa dagar i Rotterdam. Med sig hem hade han en massa godsaker i form av hjärtformad finchoklad till mig men även ostar och korv. Mmmm....ser fram emot en liten ostbricka och bubbel till helgen :)



Det är en kort vecka vi har framför oss men den är fullproppad av aktiviteter.

Som ni kanske minns så hade mäklarna på jobb satt ett visst mål som de skulle nå i mars och om de gjorde det så väntade en överraskning....

Den härliga överraskningen väntar i slutet av denna veckan :)

Vi vet att det är en spa-vistelse med övernattning och att vi ska åka norr ut.
Mer än så vet vi inte och får inte reda på mer heller förrän vi kommer dit helt enkelt. Jag tror på antingen Hotel Skansen i Båstad....



Eller så kanske det blir Tylösand i Halmstad?



Fantastiskt vilket som! Det ska verkligen bli supermysig!

Helgen som kommer är ett kapitel för sig...barnens fotboll kommer köra ihop sig totalt! Det är matcher, försäljningspass av idrottsrabatten på Väla, städdag med fotbollsföreningen (och egentligen med min bostadsförening också) och fikaansvarig...givetvis är det på samma tider så det mesta krockar!! Tjhooo.....nu har fotbollssäsongen dragit igång igen!


Nä nu ska jag njuta av tisdagskvällen!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards