Sylvia

Alla inlägg den 17 april 2017

Av Sylvia - 17 april 2017 11:12


Hej där...

Idag ska jag bildbomba er :)

Jag och Chilla fick en helt underbar promenad i Rydebäck igår. Vårgrönskan håller på att explodera. Den krispigt gröna tiden har börjat...våren är så fantastisk fin!!


Vi tog oss ner mot Fortuna strand....såklart :)


Chilla älskar att vara nere på stranden och vi passar på att gå här nere så mycket vi kan!



Hade varit fint med en kopp kaffe....


Fortuna Strandkrog utan vinterskrud. Här väntar årets sommarfest. Ska bli riktigt kul!!



En lååång och härlig promenad i solen alltså. Lite kyligt i vinden, men man kan ju inte få allt :)



Vi tog oss hemåt längs bäcken...

Vi satte oss på balkongen och fikade och njöt av vårt första riktiga balkonghäng för i år! Som jag har längtat.


Kvällen tillbringades i Ängelholm på 8:e våningen med utsikt över Kullaberg och hallandsåsen tillsammans med två av de finaste och starkaste människor jag känner.

Pappa & Lena

De fann kärleken i varandra men har från första stund fått kriga mot cancern vid sidan av sin nyfunna lycka. Lenas bröstcancer som nu i stort sett är färdigbehandlad och då börjar pappas fight mot prostatacancern. Vi väntar på tid för operation.

De skrattar och ler och kämpar tillsammans.

VACKERT!

Jag tror också att jag har hittat nyckeln för min inre lycka.

SKRATT!

Jesper har fått mig glad. Han får mig att skratta. Så befriande och läkande.





Hittade denna hjärtformade sten på Fortuna strand igår!

Som jag längtat efter min Jesper dessa dagar!!! Sent ikväll kommer han hem från Rotterdam.

Njut nu av sista lediga påskdagen!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards