Sylvia

Alla inlägg den 16 april 2017

Av Sylvia - 16 april 2017 11:43


Godförmiddag...

Vilken skillnad på väder idag va!!

Gårdagens väder som bjöd på den gråaste himlen och snöblandat regn heeeela dagen. Det höjde INTE påskkänslan för mig.

Det var riktigt långtråkigt igår...jag erkänner...påskafton 2017 blir ingen afton jag kommer minnas med glädje. Jag har inget emot att vara ensam ibland men det känns liksom extra tungt att vara det när man vet att många träffas för middagsbjudningar med vänner eller släktingar.

Men vädret....oj...vilket bakslag på våren! Det snöblandade regnet fick mig helt ur balans. Jag kom inte ur nattlinnet och morgonrocken (inte ens för kissrundorna med Chilla) förrän på eftermiddagen.


Min påskafton bestod av korsord och sortering av papper och fått in dem i min pärm...och lite annat smått och gott!

Skönt att få gjort detta och äntligen har jag fått sorterat en påse med en massa skrafs som bara hängt med i två flyttar nu! Det var på tiden kan man säga.

Framåt eftermiddagen blev det hemma-spa med helkroppsscrub, ögonbrynsfärgning och slutligen lite pedikyr och manikyr :)



En god påsktallrik med bara favoriter! Saknade dock Janssons frestelse, mammas tonfiskröra och stekta inlagda sill.



Efterrätt - ingen påsktårta här inte haha.....



Myspys....

Talang på TV och sedan film på det.....



Kvällen blev mysig trots en väldigt långtråkig dag!




Idag skiner solen!!

Det blir en promenad till stranden med Chillisen och sen middag i Ängelholm med pappa och Lena.


Efter regn kommer solsken...

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards