Sylvia

Alla inlägg den 15 april 2017

Av Sylvia - 15 april 2017 10:43


Hej på er...

Vaknade till ljudet av regndroppar mot fönstren...inte som jag önskat!

Det känns tungt nog att vara ensam hela påsken. Solen hade gjort det enklare.

Jag lämnade killarna igår eftermiddag och hela dagen kändes ok. Oliver var hemma och Melle hade sovis med Melker. Jag skrotade runt i morgonrocken och gjorde vid mig lite enkelt först på eftermiddagen. Skönt!


När allt var packat och lämnat i huset tog jag Chilla på en promenad. Hon fick springa av sig i hundhängnet som stod tomt. Efter det fick hon sig en omgång med kloklippning och dusch. Inte det bästa hon vet men tar det med ro och belönas alltid med skinka och ett tuggben!


En eftermiddagslur på det :)

Jag hade köpt mig ett korsord och bäddade mig i soffan med mitt påskägg från Jeppe och stannade där hela kvällen till Let's Dance började tills det slutade!!

En skön långfredag helt enkelt.



Påskafton idag alltså...det känns sådär eftersom jag är ensam! Jag saknar redan mina killar och min Jesper!

Samtidigt är jag så oerhört tacksam över att ha någon att sakna. Jag har människor i mitt liv som jag älskar och som älskar tillbaka.

Det berör mig långt in i hjärtat!

Länge leve kärleken.



Påskharen är nu uppäten!!!
Choklad blir ALDRIG gammalt hos mig :)




Lycka till med påskäggsletandet :)




Ta hand om varandra idag!

Stora påskkramen från mig och Chilla.

Puss & kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards