Sylvia

Alla inlägg den 11 april 2017

Av Sylvia - 11 april 2017 20:08


Todelooooo.....

Ibland känns vissa dagar helt onödiga! Som igår...

Man bara vaknar och känner i hela kroppen att man nog borde stanna kvar i sängen och varken titta på eller prata med någon.

Det spelar liksom ingen roll om man är kär och faktiskt tror att man träffat mannen med stor M eller känner sig lyckligt lottad för att man överhuvudtaget lever med tanke på vad som händer och sker i världen.

Ibland har man en dålig dag.

Dessutom......eller kanske just därför var tålamodet som mamma, som gör så gott hon kan men ändå inte räcker till (känns det som ibland) som bortblåst igår!!

Jag oroar mig för en hel del saker och det tar på krafterna. Krafter som inte helt hunnit fyllas på efter en turbulent tid. Jag sover som en stock om nätterna och ändå vaknar jag och känner mig så vansinnigt trött. Värken i nacke, axlar och skuldror har kommit tillbaka och med dem huvudvärken.

En sak som passar alla dagar, dåliga som bra är kladdkaka. Om vi nu, som igår, hade en mindre bra dag avslutade vi den iallafall på topp...


Superkladdig....rentav helt rinnig och inte färdigbakad!! För att Melle var den som bakade och ville ha det så :) och vi skulle ju inte bjuda några gäster på den så vad gjorde det!!


Idag har det känts lite bättre...kanske kladdkakans förtjänst :)



Jag har planterat penséer på balkongen och till min stora glädje räckte plantorna jag hade köpt till två mindre krukor på baksidan också! De stora krukorna får jag fixa nästa månad till Melvins kalas.




Sopat lite på baksidan och ställt iordning trädgårdsmöblerna. Än lär vi inte kunna sitta här eftersom vårvärmen försvann men det känns trevligt att ha det fint till påskhelgen.




Mys på nu ni påsklovslediga läsare....imorgon jobbar jag sista dagen sen är jag också påskledig!



Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards