Sylvia

Alla inlägg den 8 april 2017

Av Sylvia - 8 april 2017 12:34


Hej där...

Hela eftermiddagen och kvällen igår följde vi uppdateringarna på TV4 om det hemska terrordådet i Stockholm. Mina fina killar, som kom till mig igår, hade frågor och funderingar som jag försökte svara på. Det är hemskt det som hänt...jag tänker så på de familjer som förlorat sina anhöriga.

Lilla Sverige...men egentligen har det väl bara varit en tidsfråga. Dessa galna individer som kan utföra dessa dåd finns ju överallt. Sjukt!

Tidigare i London, Nice, Berlin....men det blir så mycket otäckare nu när det sker här i vårt land!


Vi hörs lite senare idag igen...

Tills dess ta hand om er!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards