Sylvia

Alla inlägg den 2 april 2017

Av Sylvia - 2 april 2017 21:18


Söndag....

Ingen sovmorgon här inte!!

En fotbollsfamilj eller en handbollsfamilj...det spelar ingen roll för när det är match så är det match och då är det bara att infinna sig och heja :)


Halv tio satt vi på Idrottens Hus redo för match!



Efter matchen åkte vi till Väla för att luncha. Mysigt att få hänga med familjen Nilsson såhär en hel helg.




C H I L L A

Min ludna lilla prinsessa har fyllt fyra år idag. Min följeslagare genom glädje och sorg under de mest turbulenta åren i mitt liv. Många långa promenader har vi gått och många fler lär det bli.

Hjärta dig!!!!




Och.....ÄNTLIGEN....har min bil fått lite kärlek. Tack vare Jeppe som tvättade den till mig i en självtvätt....tror jag det heter....Wash a car.

FöRE



Såååå himla smidigt!! Nu kommer jag verkligen tvätta bilen oftare för det var ju varken svårt eller dyrt!
Vilken härlig känsla att köra en nytvättad och glänsande bil.


EFTER



Avslutar denna fina helg med en stor kram till er alla!

Kärlek
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards