Sylvia

Alla inlägg den 23 mars 2017

Av Sylvia - 23 mars 2017 19:33


Hej där....

Imorgon kommer mina gulliganer och idag har jag därför städat, bäddat rent och köpt hem deras favoritgodis som kommer att ligga på deras skrivbord när de kommer hem till mig efter skolan.

En fin fredag och en hel helg har vi framför oss!

Men än är det torsdag och jag blickar tillbaka på en härlig vecka med mysiga kvällar i sällskap med Jeppe. Vi har lagat mat, både hemma hos mig och hemma hos honom. Att umgås i vardagen är väl ändå det bästa sättet att lära känna varandra.

Men igår lyxade vi till det.




Här på Vera's deli & café träffades vi för fyra veckor sedan. Igår var vi tillbaka på "brottsplatsen"!
Det kändes fint att komma tillbaka hit och mysa med goda mackor och fira lite.

Idag är är det en månad sedan om man ser till datumet.

O C H

Idag kom det ännu ett blomsterbud......till MIG!!



TRE RöDA ROSOR!




Och ett kort med fina ord!!




Mmmmm....är så glad!!!


Njut av torsdagen!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards