Sylvia

Alla inlägg den 10 mars 2017

Av Sylvia - 10 mars 2017 21:26


Hej fredagsdiggare....



Jag måste bara säga....jag och Chilla har haft en väldigt fin vecka....

Nu är mina killar hos mig!





SOLEN....det har varit en fantastisk dag med flödande solljus. Kallt och blåsigt men LJUSET....
Våren ligger framför oss och jag har lämnat alla mörka och tunga månader bakom mig. Livets berg- och dalbana har planat ut. Det känns som om en härlig åktur väntar.




Ikväll är det Let's Dance på TV. Jag njuter av fredagslugnet efter en eftermiddag med full fart. Hemmet har fått stå orört och "förfallit" denna veckan och det var högtid för dammtrasan och dammsugaren att rocka loss. Vissna blommor och sopor rensades ut och tvättmaskinen har fått jobba. Oj vad skönt det känns nu!

Ljusen är tända, jag ligger nerbäddad i soffan, Chilla ligger bredvid och killarna är hos mig. Har bara ett problem....att hålla uppe ögonlocken....haha...känner ni igen det?

Hoppas ni njuter av er fredag.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards