Sylvia

Alla inlägg den 7 mars 2017

Av Sylvia - 7 mars 2017 12:15


Hej fina......


Jag VET...taskig uppdatering här den senaste tiden!!


Jag ber om ursäkt och lovar bot och bättring och därför kommet ett litet lunchinlägg här.


  

Hoppas ni hänger kvar hos mig!


Som jag skrev till er i lördags så valde jag att fokusera på det positiva runt omkring mig och helgen blev fin trots allt.


 


Chilla fick sig en omgång med saxen!!


Hm...det blev inte mycket kvar av henne men skönt att få bort lite tovor.

Jag skulle ju ha lite hemma-spa själv i lördags och då är det väl inte mer än rättvist att fixa till min lilla ludna vän också.


Lördagskvällen bjöd på mellmys!


 


Jag och Chilla var bortbjudna.

Det bjöds på grillade (utomhus) kotletter, majskolvar och halloumi, till det åt vi klyftpotatis, sallad och drack gott vin.

Snacka om att längtan efter de ljuvliga ljusa sommarkvällar förstärktes. Det var fantastiskt mysigt att grilla så här i mars månad också...det har jag inte gjort tidigare!



 


Chilla njöt av soffmyset, nyklippt och fin!



Nu är det en ny vecka och den flyter på bra så här långt.

 


Njut av dagen!


Kram

S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards