Sylvia

Alla inlägg den 25 februari 2017

Av Sylvia - 25 februari 2017 16:55


Heeeeej......

Några dagar sedan sist!!

Nu är det minsann helg igen :)




Jag måste såklart berätta vad jag tyckte om bion i onsdags...

Det var en mycket trevlig kväll i Landskrona med god mat på Basilika, godispåse från Hemmakväll och Mr Grey.

Oj oj....man ska varken vara blyg eller pryd för att se den filmen!! Fifty shades Darker bjöd på den ena vågade scenen efter den andra. Har ni sett den första filmen måste ni självklart se denna också.

Den var bättre än den första tyckte jag men fortfarande är böckerna solklart bäst enligt mig.

******


Nu är mina killar hos mig igen. Mina underbara gulliganer!

Ikväll ska vi mysa och se mello....enligt vad jag planerat iallafall. Det återstår att se om jag får sällskap i soffan av dem eller inte....



De är här igen oavsett de är på sina rum, med vänner eller nära mig och det känns gott i mitt mammahjärta!


En promenad imorse hann jag med innan det fina vädret slog om och regnet kom. Då var det fågelkvitter, vindstilla och underbar vårkänsla i kroppen. Jag till och med satte mig i gräset en stund och njöt av solen och porlandet i bäcken vid hundhägnet.




Nu är Melle på träning, Olli spelar PS4 och tack och lov verkar spelet gå bra för det är inga skrik och vrål...vågar jag hoppas att det håller i sig???


Jag har fixat lite här hemma. Körde och köpte en fotpall till Olli på Rusta och där sålde de ut speglar i exakt det format jag tänkt mig ovanför skänken i hallen. Så lite piff, montering och hamrande har eftermiddagen bestått av. Mysigt att lulla rundor och fixa inne när vädret ändå inte bjuder på utomhusaktiviteter.

Tänkte först dra igång projekt vårstädning på balkongen, plantera vårblommor, städa och fixa till den inför en lång härlig vår och sommar, men jag får avvakta någon vecka till. Åh...vad gött det är att det närmar sig årstiden då alla måltider intas på balkongen!!

Längtar!!



By the way....

Det kom en fråga om vart jag hade köpt glasvaserna jag har på TV-väggen....



Både vaser och ljushållare kommer från Lagerhaus!


Ha en trevlig lördag.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards