Sylvia

Alla inlägg den 18 februari 2017

Av Sylvia - 18 februari 2017 09:37


Hej fina...

Lördagsmorgon är här. Dagens första kaffe är uppdrucket och jag softar i soffan och njuter av min oskrivna helg.



Efter en intensiv vecka med plugg, sjuka, jobbig väntan gällande pappa och ännu inga besked så är denna helgen efterlängtad.


Helgen började med en annorlunda fredag!





Medan barnen låg kvar och sussade gott så smög jag upp, drog på träningskläder (5-6 år sedan sist!!) och gick ut på kissrunda med en chockad Chilla. Hon är lika morgontrött som jag är! Sen fick hon krypa ner i soffan igen när jag körde hemifrån och lämnade mina skollediga sovande prinsar.

Anledningen.....

Jo....igår skulle jag, med jobbet och en samarbetspartner, stå redo kl 07:45 på Helsingborgs racketklubb för att spela padel.

Jag hade aldrig spelat padel tidigare men oj så kul det var! Det skulle jag lätt kunna ha som träning flera gånger i veckan.





Efter träningspasset blev vi bjudna på frukost på Fahlmans. Helsingborgs mysigaste café.

Och vilken frukost!!




Idag vaknade jag redan 07:20!!! Som OM jag skulle fortsätta detta morgonpigga liv med typ powerwalk före frullen...haha....I wish :)


Men hur jag än försökte så gick det inte att somna om dessutom plingade det till i min mobil med en fråga som gjorde det ännu mer omöjligt att somna om.

Vi får se vad dagen bjuder på!

Jag har en lägenhet i behov av storstädning...HUR kul det nu är en lördag...så jag har sysslor OM jag bara vill :)




Ikväll blir det mello med detta gänget iallafall!


Ta hand om er :)

Puss & kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards