Sylvia

Alla inlägg den 13 februari 2017

Av Sylvia - 13 februari 2017 20:57


Hej där...

Så har en ny vecka rullat igång!



Ujujuj...vad det var kallt imorse!! Men dagen har ju bjudit på sol och klarblå himmel. Underbart!
Hoppas februari fortsätter så här...




Tulpaner och eftermiddagens solstrålar!
Nog märks det att dagarna har blivit längre och det är så skönt. Visst har vi en bit kvar av vintern men det går iallafall åt rätt håll. Halva februari har nu passerat.







Jag och killarna har ätit fläskpannkaka med lingonsylt, pluggat engelska, svenska och so!
Nu myser vi i soffan med tända ljus.

Ser ni att det har kommit upp två små lyktor till på min TV-vägg?



Jag har gått och småplockat lite mellan läxförhören. Skänken fick sig en liten "piffning".




Ett gammalt kakfat i två våningar från Nille fick komma fram.




"Definition of Love"

Det är ju alla hjärtans dag imorgon! Ska ni fira eller tillhör ni dem som tycker att alla hjärtans dag är till för amatörerna? Jag tycker att kärleken är värd att firas varje dag och i vår stressade vardag kan det väl aldrig vara fel att stanna upp en sådan här dag som alla hjärtans dag och uppmärksamma varandra lite extra mycket!

Njut av varandra imorgon och skäm bort dem ni håller av.






Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards