Sylvia

Alla inlägg den 8 februari 2017

Av Sylvia - 8 februari 2017 21:19


Hej där...

Snöigt värre idag! Men kan ni tänka er...tågen gick som det skulle!! Fantastiskt eller hur :)

Ikväll har jag bara varit!

Det var tänkt att Carina skulle kommit med räkmackor till henne och mig men vi ställde in eftersom vägarna inte är dem bästa.

TV:n, tvättmaskinen och Chilla har varit mina sällskap ikväll OCH värmefilten!
Jag fryser så jäkla mycket att jag till och med kör både värmefilt och täcke ikväll.


Jag brukar gnälla över att veckorna går för snabbt men den senaste veckan har krupit fram. Lustigt nog har mina tre armbandsur stannat...ALLA tre på samma gång!! Vad betyder det? Ja...jo...batterierna är slut!! Jag fattar...men...ändå lite lustigt plågsamt.



Jag längtar efter mina killar, till och med tonåringens vrål när spelet inte går som han önskar!
Snart fredag :)


Nu ska ni få se mina fina skålar som var anledningen till mitt Välabesök i helgen....



Läckra!! Tänkte komplettera med mörkgrå assietter och tallrikar "vardagen" från Ikea så småningom.
Alltid kul med fint porslin när man dukar...för ni vet ju hur glad jag är i att få duka fint :)



Här kommer kvällens tips...




Nille (norsk butikskedja) säljer dessa söta inneskor för inga pengar alls nästan! De kostade 30:-/paret i helgen. De är helt perfekta. Jag vill inte ha inneskor som känns som skor för skor går man ju med hela dagarna på jobb. Har haft raggsockor istället när jag fryser om fötterna inne men de är ju inte supersnygga och framförallt är det väldigt halkigt!




Supergosiga!


Ha en skön kväll!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards