Sylvia

Alla inlägg den 13 januari 2017

Av Sylvia - 13 januari 2017 20:09


Hej där...


Det är ju fredag den 13:e idag....bryr ni er inte eller är ni skrockfulla?
Egentligen tror jag inte att det finns någon högre risk att det skulle hända något otrevligt just idag bara för att fredag och den 13:e dagen i månaden. Jag menar saker händer ju oavsett vilket datum och veckodag det än är.

Som t ex idag...

Tåget gick inte imorse pga signalfel. Man kan ju genast skylla det på att det är fredagen den 13:e men det hade ju hänt ändå. Tågfel händer dessutom oftare än det finns antal fredagar den 13:e!!!

Tyvärr!





Jag är ändå lite försiktig med att säga rent ut att jag INTE är skrockfull. Jag är hellre lite försiktig och hoppas inget allvarligt inträffar än att vara kaxig och kanske åka på världens käftsmäll :)

Ja man vet ju aldrig....hihi!

Igår körde jag ut på Väla och strosade några timmar. Jag hoppades göra små fynd på rean och det gjorde jag. Kul att kunna shoppa pyttelite trots denna låååånga januari månad.


Idag kom de två killar som jag älskar så mycket.

Oliver & Melvin

Hemmet sprudlar av liv, kompisar, musik och sång. Väskor och kläder slängda överallt (på nolltid). Jo..även några svordomar och ickevilja att göra vissa saker som jag anser men som inte existerar i deras värld....men i det stora hela är det underbart!


Önskar er ett skönt (olycksfritt) avslut på fredagen den 13:e!

Kärlek
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards