Sylvia

Alla inlägg den 7 januari 2017

Av Sylvia - 7 januari 2017 19:43


Hej där...

Efter att ha sovit dåligt inatt fick jag iallafall en lång sovmorgon! Det är årets första lördag och man vaknar till denna synen...


Nyhetsmorgon rapporterade om ishala vägbanor och regn en kombination som tyvärr bjuder på en massa olyckor. En större trafikolycka med flera last- och personbilar stängde av motorvägen norrut precis här vid Rydebäck i flera timmar. Det var inte ens lönt att ge sig ut med bil kände jag.

Jag har promenixat med den ludna, plockat undan ännu lite till efter julen och röjt i killarnas rum då de är i huset för sin pappavecka igen. Jag lämnade dem igår kväll efter en mysig eftermiddag och kväll i Halmstad. Kusin Filip fyllde 16 och det firade vi med cheesecake och tacopaj, helt efter födelsedagsgrisens egna önskningar.


Jag och killarna hade köpt ett sällskapsspel...


Det blev poppis :)


Som sagt....

Januari bjuder på trist skånsk vinter idag och jag myser mest runt här hemma. Jag och Chilla har tittat på kärleksfilm....ibland behöver man ju få bunkra upp med kärlekshistorier med lyckliga slut!


Vi har precis varit ute på en kvällstur och det var faktiskt riktigt skönt trots blasket!
Nu blir det soffhäng och TV-mys hela kvällen. "Stjärnorna på slottet" börjar snart och sen blir det mer film.

Njut av lördagskvällen!


Va rädda om er därute...

Kärlek till er!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards