Sylvia

Alla inlägg den 21 september 2016

Av Sylvia - 21 september 2016 22:58


Hej där...

Sent inlägg idag!

Jag ligger i min säng och skriver till er. Alla lampor är släckta, det är mörkt och tyst. Man hör bara klockans tickande och Chillas tassande. Snart har hon också kommit till ro.

Jag vill bara visa er en bild på vad som är värdefullast i mitt liv. Vad som gör att jag aldrig kommer att ge upp.

Jag vill visa er...


  

Anledningen till att jag kämpar varje dag mot mina hinder på färden genom mitt liv.


Anledningen till att jag försöker bearbeta mina svaga punkter (för de finns hos mig, hos dig, hos oss alla).

Anledningen till att jag försöker acceptera orättvisor och sorg.

Anledningen till att jag försöker att gå vidare.


  

Dessa två...






...är anledningen!


  

Visst är de fina :)

Älskar er mina fina pojkar!


  

Go'natt

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards