Sylvia

Alla inlägg den 20 september 2016

Av Sylvia - 20 september 2016 22:48


Go'natt...

Killarna är nu överlämnade i huset och jag saknar dem redan galet mycket!

Jag är så trött, så trött och jag känner mig helt slut i själen. Tänkte imorse att jag verkligen behöver några dagar för mig själv. Ladda lite ny kraft och energi. Jag behöver det verkligen. Allra främst för att vara den bästa tänkbara mamman som jag vill vara för dem.

Men så fort killarna inte är här blir ensamheten och tystnaden så påtaglig. Det blir svårt att hitta energi ur den ensamheten.





Älskade ungar!

Något som inte är fullt lika älskvärt är mygg!!!!!

Av någon anledning har vi mygg i lägenheten som festar loss på oss om nätterna. Melvin vaknade härom morgonen med en fem, sex bett som kliade och bråkade.

Nu var det min tur...

Tre löjliga myggbett och jag har ONT!
Pinsamt nog.

Jag tål verkligen inte insektsbett...


I morse...


Ikväll....

Lite kortisonsalva så blir det nog bra.




Vad har jag gjort av kvällen då? Inte mycket.

Gått en längre sväng med Chilla.

Funderat lite på livet i allmänhet.

Ätit choklad i synnerhet (säkerligen en påföljd av tankarna ovan)!

Tittat på TV.

Ja...det var min tisdag!

Sov gott!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards