Sylvia

Alla inlägg den 16 september 2016

Av Sylvia - 16 september 2016 20:54


Hej där....

F R E D A G

Det är verkligen jätteskönt att det är fredag!

Jag har varit riktigt trött denna veckan och huvudvärken jag la mig med igår väckte mig imorse.

Ingen överlämning av killarna idag. De ska vara hos mig till tisdag eftermiddag.

Skönt att slippa helgens tunga ensamhet!




Ikväll har jag tänt en massa ljus. Det är mammas födelsedag idag och det känns tungt. Hon skulle fyllt 69 år.

Vi hade våra likheter mamma och jag men också många olikheter. Vi tyckte väldigt olika vilket kunde skapa en del konflikter.

Men vi älskade varandra och att hon inte finns med oss idag är en splittrad känsla. För hennes skull är det bara fördelar. Hon slipper lida och jag hoppas hon andas fritt var än hon befinner sig. Det är också skönt att hon slipper vara med och kriga vid min sida. Hon hade varit förtvivlad av oro!

För min egen del saknar jag en famn att gråta ut i. En famn som är stark. Hon var stark även om hon var liten och skör.


Det är ingen idé att gräva ner sig i den sorgen. För tillbaka kommer hon inte och jag orkar inte känna efter för mycket.

Men idag känner jag mig extra ledsen och allt känns så mycket mörkare, jobbigare och tyngre. Frågetecknen är större och i fetstil.

Var kan jag hitta alla svaren?


Ljusen brinner för mamma ikväll!


Jag ska inte bli långrandig här med min antikänsla. Det är ju fredag :)

Vi har en hel helg framför oss...och det är jag tacksam för.

En dag i taget!


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards