Sylvia

Alla inlägg den 2 september 2016

Av Sylvia - 2 september 2016 21:42


Fredag....

Så skönt med helg!

Denna helgen ska jag bara göra Sylvia-saker.


Jag ska besöka loppisen på Enkla Ting. Kan kaaaaanske hända att det följer med något loppisfynd med hem!


Det kommer också bli en vända till Väla. Förra hösten var jag i stort behov i att förnya min garderob efter viktraset. Det behovet är fortfarande ganska stort! Jag har verkligen inte många byxor att välja mellan. Så jag hoppas kunna hitta några som sitter bra.


Mitt pågående projekt med att pryda väggarna i killarnas rum fortsätter.
Jag har fått upp några tavlor i Olivers rum. Vi har påbörjat en tavelvägg med olika motiv från de PS4-spel han gillar. Melvin ska också få upp någon tavla i sitt rum och så har han uttryckt önskemål om hyllor till ena väggen, så ett inköp på Mio har jag tänkt få till.


Usch...kuliga saker men svettas redan över hur kontot kommer att se ut efteråt!

Denna helgen ska jag också få till en längre promenad med Chilla. Tänkte ge henne en rejäl rastning i något av stadens hundhägn. Längtar till vi får ett här i Rydebäck. Det finns planer och man har fått rösta på var i Rydebäck det ska göras - men det tar sådan tiiid att få till verkar det som.


Det har varit en fin fredag! D bjöd på lunch i solskenet på Roy's uteservering. Åh vad härlig miljö och vilket fantastiskt väder!


Även om killarna är lämnade för denna gången så fick jag nöjet att se Oliver och P02 spela en fin match ikväll på Heden. Bra kämparanda från alla killarna. Oliver gjorde dessutom ett fint mål. Han var dopad med en Ipren för han är ju inte hundra frisk i sitt öra och hals. Men han ville absolut spela. Idag har han varit i skolan igen iallafall och vi fick sova gott natten till idag. Skönt!

Önskar er en fortsatt skön fredagkväll.


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards