Sylvia

Alla inlägg den 31 augusti 2016

Av Sylvia - 31 augusti 2016 18:58


Hej fina...

Ännu en natt med orolig sömn. Jag har vändit och vridit mig och försökt komma till ro.

Livet är finurligt. Jag undrar om jag kommer att knäcka koden till livets evig lycka?

Idag är det sista dagen i sommarens sista månad. Imorgon går vi in i september.

Jag hade en inre vision för hur min sommar skulle bli. Det räcker inte att bara ha en vision. Saker kan hända av sig själv...visst! Men om det inte blir som man hoppas får man göra något åt det.

Min sommar blev inte riktigt som jag hoppats.


Jag ska ta tag i min HöST!

Det har bläddrats i almanackan och några roliga saker har bokats in. Det räcker inte att ha visioner om man inte åtminstone försöker förverkliga dem.

Bland annat ska jag ge mig ut i "partyvärlden". Det var minsann inte igår :)


Dock bara för en kväll :)

Biljetter till 80-talskväll på Sundspärlan är inköpta. Hoppas på en ordentlig förfest och klackarna i taket som på den gamla goda tiden.

Pallar man?

Haha...det lär vi märka!!

Lite längre fram i höst blir det tjejfest både borta men även hemma hos mig.

Jag planerade för en tjejfest redan förra hösten men jag orkade inte genomföra min tanke.

Då var jag för ledsen!


Men nu...

Har jag kommit längre iallafall!

Datumet är spikat och inbjudningar skrivna. Några av er kan se upp...eller ner i er brevlådan framöver :)

Hösten får bli en liten wake-up period! Det går som sagt inte att sitta och vänta på att saker och ting ska ske.

Jag är inte "läkt" än och vet ärligt talat inte om jag blir det.

Men jag har kommit en bra bit på väg. Jag är inte samma person som jag var för ett år sedan. Jag har skaffat mig erfarenheter som förändrat mig både på gott och ont.

Det är inget unikt för just mig - så är det för oss alla!

För min del har jag visat mig själv att jag kan och orkar mer än jag någonsin trott. Att jag faktiskt är ganska stark.

MEN...

...det tror jag inte själv på alla dagar!

Det ska ni veta!

Just nu är jag faktisk mitt i en down-period.


Det är just därför jag bestämt mig för att planera in lite roliga händelser att se fram emot i höst.

Gör ni också det!!

Vi kan kanske ha kul tillsammans?

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards