Sylvia

Alla inlägg den 19 augusti 2016

Av Sylvia - 19 augusti 2016 22:14


Hej fina...

Jag tror att vi alla är ganska nöjda med att det är fredag. Första skolveckan är över.

Det var två väldigt trötta barn imorse!

För att inte tala om nu ikväll...


Barnen är kvar hos mig och ska lämnas först imorgon eftermiddag. Bonustid med mina guldklimpar!

Ikväll spelade både P02 och P05 match. Oliver har problem med sin häl och spelade inte. Han gick såklart ändå och såg matchen eftersom den var hemma i Rydebäck. Melvin spelade borta, i Dösjöbro. Vinst med 3-1 men Melle fick gå av i andra halvlek pga smärtor i ljumsken.

Hm...två fotbollskillar och båda har ont....! Ingen bra början på säsongen.


Vi köpte godis med oss hem och mötte upp Oliver på a-plan där 02:orna precis avslutat matchen som de tyvärr förlorat.


Vi började fredagskvällen nerbäddade under filtar. Målet var att sitta uppe och se damlandslaget spela OS-finalen kl 22:30 men Melvin sover redan.

Vi får väl se om jag och Olli håller oss vakna...


Heja Sverige!

G I R L P O W E R

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards