Sylvia

Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Sylvia - 17 augusti 2016 19:54


Så är den här...

Vardagslunken!


Skola, jobb, tidiga mornar, fotbollsträningar, tvätt, matlagning....

Bara bråkutlösarna (läs läxorna) som inte kommit igång...än!


Igår blev det Väla med Olli. Vi gick från den ena affären till den andra, in i provrummen och ut ur provrummen.

Vi var på jakt...


Efter dessa...ett par jeans!

Det blev två tröjor också :)

Ikväll har Melvin spelat match, hemma mot Råå.


Det var fikaförsäljning för min del. Killarna bjöd på en onödigt spännande match...6-4 (4-0). Puh...vad hände liksom? Inte bra för en nervös fotbollsmamma :)

Melle satte två proppar :)



Nu vilar vi resten av kvällen och njuter av varandra...(eh...av våra datorer, läsplattor och mobiler)...men vi är tillsammans.

All that matters!!



Go kväll på er!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards