Sylvia

Alla inlägg den 14 augusti 2016

Av Sylvia - 14 augusti 2016 11:49


God förmiddag...

Sovmorgon - check!
Frukost på balkongen - check!



Efter en aktiv gårdag känns det skönt att starta söndagen i lugn och ro. Fast Melle är redan i Malmö på nya uppdrag :)


Fotbollen har satt igång igen. Även om vi denna helgen mjukstartar med bara en match.

Melvin spelade borta mot Råå igår och fick en förhållandevis enkel vinst med sig. Melvin gjorde bland annat en underbar passning upp till en medspelare som klackade in den i mål. Så fint :)

Direkt efter matchen hämtade vi Oliver och Chilla och körde till kusinerna i Halmstad.

Jag hade fått nys om ett ställe i Halmstad som jag visste killarna skulle älska. En hall med bara trampoliner och parkour banor. Vi frågade om kusinerna ville hänga på och det ville dem.


Freemovr i Halmstad

Efter ett par timmar där grillade vi hemma hos kusinerna. Klockan blev MYCKET innan vi körde ner mot Skåne igen.

En härlig dag och det är skönt att ha killarna hos mig igen. Från noll till hundra igen alltså :)

Melvin är som sagt iväg igen. Det finns nämligen en ännu större och alldeles nyöppnad trampolinpark i Malmö och där är Melvin nu med Melker.

Jag och Oliver tar söndagen som den kommer och laddar inför skolstarten imorgon.

Om killarna är taggade?

Njae...men vi behöver få in rutinerna igen oavsett man gillar skolan eller ej!

Sköt om er!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards