Sylvia

Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av Sylvia - 10 augusti 2016 22:09


Go'kväll...

Lunchens samtalsämne:

Hur många regnskurar kan det komma på en och samma dag?


Augustivädret är en stor besvikelse så här långt.

Idag var det till och med för kallt att sitta på balkongen trots filten.

DET kändes jobbigt!

Nu till min klädkammare...


K A O S ;)

Ikväll blev jag klar!

Funderar på att sätta ett draperi för garderoben med mina prydnadssaker, garderoben saknar nämligen dörr. Men jag har inte bestämt mig.


Nu kan man ju titulera min klädkammare "walk-in-closet"!!


Vad tycker ni om min tillfälliga lösning till routern? Ställa den på kolsyremaskinen!!

Nu...




Vägglisten med krokar som skruvades upp igår, funkar som hylla åt routern samtidigt som jag fick en massa krokar att hänga mina väskor på.

Snyggt? Nej!!!! Men praktiskt!

Projektet "Röj i klädkammaren" är klart!

OCH

Där är liiite plats över om jag behöver få in något lite till här i min walk-in-closet :)

Nu kallar sängen!

Men först en snabbis ut i höstvädret med den ludna.

Kram
S

Av Sylvia - 10 augusti 2016 07:00


god morgon...

Tidigt inlägg här idag :)

Projektet "Röj i klädkammaren" fortsatte igår.

Jag fick dessutom besök utav Oliver som gjorde mig sällskap på en tur till Ikea och Jysk.

Några förvaringslådor och en vägglist med krokar till klädkammaren stod på inköpslistan.


Det passade bra att ta kvällsmaten på Ikea när vi ändå var där.

Både jag och Oliver älskar friterad spätta.


Någons 14-årsdag närmar sig med stormsteg....


Vi gick länge inne på Media Markt och kollade in de olika önskningarna. Funderade och vägde fördelar och nackdelar mot varandra. Min stora, fina påg!


Väl hemma igen fortsatte stöket i klädkammaren. Daniel och hans Oliver kom förbi på hemvägen från Teckomatorp där Fortuna P05 spelat match.


Daniel - min "handyman" skruvade upp vägglisten till mig så jag kunde fortsätta fixa lite.


Snart är det någorlunda klart och det har verkligen blivit bättre...jag kan GÅ IN i klädkammaren nu :)


Eftersom jag hade Oliver på besök hela kvällen så valde jag soffhäng med honom framför färdigställandet av klädkammaren. Den kan jag göra klar idag!


Vi tittade på tv och körde ut en liten sväng i Rydebäck på Pokemon-jakt :)


   


Det blev en senare kväll än jag tänkt och nu när klockan ringde ville ögonlocken inte riktigt öppna sig!


Trots solens strålar visar temperaturen bara 12 grader!!

Kraftiga vindar och höstkyla...


Snälla sommar kom tillbaka!


   


Vi hörs senare idag - nu måste jag kila in i duschen!


Var rädda om er!


Kram
S


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards