Sylvia

Alla inlägg den 30 juli 2016

Av Sylvia - 30 juli 2016 23:01


Go'kväll...

Vad har ni gjort denna blöta lördag?

Min började med frukost på balkongen.

Denna lördagsmorgon blev jag serverad av D.


Nykoktkaffe, skraplott och färska bullar.

När långfrukosten var slut åkte D hem och jag började röja i lägenheten.

Efter det att killarna lämnade mig igår lät jag allt stå. Sopor, disk, tvätt, dammtussar...allt! Jag tog Chilla på en lång runda ner till stranden. Bara där kan jag fylla lungorna med luft när ångesten härjar.


Det var tufft igår att packa killarnas väskor. Tömma byrålåda efter byrålåda. Två veckor utan dem...jag greppar det inte riktigt.


Fortuna strand låg lika tom som jag kände mig inombords.


Flotten låg och guppade oroligt i det mörka vattnet precis lika vilsen som jag kände mig.


D kom och försökte få mig på bättre humör och drog iväg mig på äventyr på kvällen.

Landskrona karnevalen :)

Vi åt på Basilika och strosade runt lite på karnevalsområdet. Men helt ärligt....ingenting hjälpte igår. Jag kände mig så malplacerad i denna festivalyra. Glada, festsugna människor och där stod jag med rödsprängda ögon och ett trasigt hjärta. Jag ville bara hem. Hem till min balkong.

Där jag sitter nu :)




Det är kallt och gosesockarna är på.

Jag har städat, slängt sopberget, duschat växter och tvättat idag! När regnet föll och åskan dånade kändes det riktigt skönt och rogivande att fixa inomhus.




Kvällen blev dock inte som jag hoppats! D kom aldrig tillbaka då hans jobb fortsatt kalla hela dagen och kvällen.

Ensamt!

Passande nog fick jag en fin pratstund med vänner som vet min historia, som känner mig sedan långt tillbaka. De bad om skjuts från Råå till Landskrona och självklart ställde jag upp på det.


Jag kom på när jag körde hem att jag glömt äta!!

Tur man bor granne med Primo Pizzeria :)

Middag kl 21:30!!!


För bensinpengarna jag fick unnade jag mig en god sallad.

Nu ska jag ägna en stund åt mitt korsord..

Trevlig kväll!


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards