Sylvia

Alla inlägg den 27 juli 2016

Av Sylvia - 27 juli 2016 20:51


Go'kväll...

Äntligen

LöN

Nu ska det förhoppningsvis löpa på bra igen :)

Jag pustar ut!

Killarna har tränat ikväll och jag har varit en snabbis i stan för att fika med D på Ebbas fik.


Köpte dessa två godingarna med mig hem till killarna.

Igår var vi på Emporia. Det var Ollis val och han bestämde i vilka butiker vi skulle gå. Vi började på restaurangtorget med lunch till grabbarna.

Därefter tittade vi in på...



Där Oliver köpte några plagg!

Sen blev det...


...och skoinköp.

Och där tog det slut...grabbarna var nöjda.

Två butiker av 230?!?

Jaja...det var bara att sätta sig i bilen och köra 6 mil tillbaka till Rydebäck igen.

Jag tar de andra 228 butikerna på egen hand vid ett annat tillfälle :)


Imorgon åker vi till Liseberg! Det ska bli så kul. Har köpt åkpass och expressbiljetter via deras hemsida ikväll.

Ser fram emot en åkfull torsdag!


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards