Sylvia

Alla inlägg den 20 juli 2016

Av Sylvia - 20 juli 2016 22:44


Go'kväll...

Det blev en dag på stranden!

Som jag längtat och så härligt det var att få sätta fötterna i den uppvärmda sanden.



Så underbart!


Fina Fortuna strand och brygga.


Melle badade i det 19 grader kalla vattnet...puh! Ja...Olli också, med sina kompisar. Jag doppade inte ens tårna.


Älskade unge!


Vattnet såg så ENORMT inbjudande ut. Synd bara att det är alldeles för kallt för en badkruka som mig.

Vi låg några timmar på stranden med bl a Jenny (som hade strandens största barnaskara med sig...hihi) och D med sina kidz.

Ikväll har killarna börjat sin fotbollsträning igen inför Eskilscupen.

Själv har jag handlat på Ica inför imorgon då det vankas gamla goda vänner på besök. Jag ser fram emot det väldigt mycket.

Men först ska jag njuta av några minuter till på min mysiga balkong.






Min födelsedagspresent från storebror med familj. Superfint och helt i min smak. Svägerskan Teresa vet vad jag älskar!

Jag fick pengar i present av lillebror och pappa. Tack vare de pengarna kunde jag och killarna unna oss besöket på Halmstad äventyrsland.

Att ha semester är kostsamt och kan få en sömnlös om nätterna men det är bara att kämpa på!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards