Sylvia

Alla inlägg den 9 juli 2016

Av Sylvia - 9 juli 2016 18:55


Hej på er!

Befinner mig där jag nästan tillbringar all min tid när jag är hemma...på min balkong!


Tack vare att jag har tak över min balkong så blir det ju som ett litet uterum :)

Haha...jag har äntligen ett litet "uterum"! Det var inte så det såg ut i mina drömmar men ändå!

Pappa och hans nyfunna vän Lena har precis gått hem till pappa efter en spontanfika hos mig.

Tänk vad livet är fantastiskt ändå!

Vi måste alla gå vidare med våra liv och det enda som kan hindra dig är du själv och dina tankar. Vägen till målet är sällan rak och alla når inte ens dit men du kan påverka hur långt du kan komma. Ibland behöver man en liten "spark där bak", en hjälpande hand eller några peppande ord för att orka vidare. Men det är bara DU som gör dina EGNA val.

Att vara två underlättar livets resa såklart!

NU ÄR DET SEMESTER


Igår inledde jag min semester med en tjejmiddag hemma hos mig.

Det började för ett par veckor sedan med att en av tjejkompisarna hade en bag-in-box med rosévin som hon ville ha hjälp med att tömma :)
Vi bestämde dag och plats och igår var det dags.

Jag har ju ingen gubbe som behöver slängas ut, killarna skulle överlämnades till huset och min granne gör goda pizzor så valet av plats blev hos mig :)

Perfekt!


Med sig hade de fina blommor från Butik Linnea och presenter.

Fina Anna, Anna-Karin, Ulrika och Jenny!


Underbar blomsterbukett!!

Älskar presenter och blommor.


Den fina brödkniven och anteckningsblocket med små citat hade Jenny köpt i USA.

Vi åt pizza och drack rosèvin och prosecco kvällen lång. Jag kom i säng först klockan två!


Jag sov som en stock till klockan åtta, slötittade på mobilen en stund och somnade om.

Vet ni när jag vaknade sen????

KLOCKAN TOLV!!!!

Skönt :)


Kom upp till detta...


Haha...

Härligt!

Det blev kaffe på balkongen och lite korsord innan jag röjde upp.


En underbar dag idag. Jag ska bara njuta av mig själv och Chilla och möjligheten till att få varva ner.

Pappas och Lenas besök var bara en bonus.


Daniel är i Danmark på spelning, han spelar trummor om jag inte nämt det tidigare. Han befinner sig på danska Fyn närmare bestämt Glyngøre. Han åkte igår och kommer hem inatt.


Vi ska påbörja en gemensam semestervecka imorgon. Mysigt!

Ha en underbar lördag.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards