Sylvia

Alla inlägg den 5 juli 2016

Av Sylvia - 5 juli 2016 21:35


Hej där...

Jag ställer mig samma fråga som många andra så här års....

VAR ÄR SOMMAREN????


Mina semesterveckor förra sommaren regnade i princip bort.

LÅT DET INTE BLI SÅ IGEN!!!!


Vi hade bestämt oss för att grilla ikväll och oavsett väder kan vi ju faktiskt göra det på min balkong.


Melvin ville laga maten så eftersom vi hade all tid i världen så fick han det...

Han marinerade kyckling och klyftade potatis. Han fixade allt själv och var väldigt stolt över det.


Han dukade och åt som aldrig förr och var inte direkt blygsam när han konstaterade att det var det godaste han ätit :)

Olli min fina tonåring åt hos grannen (Primo) med sitt gäng!


Melvin rengjorde hamsterburen medan jag diskade undan efter maten. Sen löste jag korsord i hans säng medan han spelade PS4. Vi gör olika saker men njuter av varandras närvaro och samtalar då och då :)


Jag kommer att sitta bänkad på tisdagar framöver då det är Allsång på Skansen. Bra artister, allsång och bästa Sanna Nielsen....det är sommar det...trots mörka moln och regn!

Ha en go tisdag :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards