Sylvia

Alla inlägg den 4 juli 2016

Av Sylvia - 4 juli 2016 21:56


God afton...

I natt sov jag sååå gott!!
Med Melvin vid min sida men i min STORA underbara säng.

Måndag idag och bara fem arbetsdagar (fyra nu) kvar till semestern.

Känns overkligt!

Det känns också lite oroligt med tanke på vädret...


Idag hade vi lite extra förstärkning på jobb, Lykke, som hade sina husdjur med sig för de skulle ju såklart säga hej till Chilla :)

Chilla visste inte riktigt hur hon skulle ställa sig till detta lilla besök!

Haha...


Förutom att jag varit i djuraffären och fått klippt Chillas klor så har vi inte gjort många knop. Handlat lite mat och slängt sopor är väl det mest ansträngande sysslorna på hemmafronten. Skönt!

Nu myser jag på balkongen med ljus
och filt.

Jag har pratat med mina bröder och med pappa. Det närmar sig pappas 70-årsdag och det vill vi såklart uppmärksamma.



Pappa Lasse!

Jag ser upp till honom, han är en sann förebild. Han har jobbat och slitit i alla år, det har inte varit lätt många gånger. Han har varit ensam försörjare av en familj med tre barn. Det var deras gemensamma beslut att mamma skulle vara hemma med oss barn.

Jag är inte bortskämd med dyra presenter, kläder eller resor. Men kärleken fanns där alltid. Både mamma och pappa fanns där.

Han har varit den bästa pappan och den bästa äkta maken. Han stod pall under alla mammas svåra år fram till hennes sista andetag.

Pappa är min hjälte!

Det är klart vi ska fira honom :)

Planer smids....

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards