Sylvia

Alla inlägg den 1 juli 2016

Av Sylvia - 1 juli 2016 22:28


Go'kväll...

Just nu...här och nu...ikväll...känner jag mig tillfreds!

Killarna är här och en massa kompisar till Olli.


Det har varit en jobbig period ett tag (igen) och det har verkligen känts som om det skulle "slå över" helt denna gången.

Gårdagen var välbehövlig...

Vi var på företagsevent hela dagen och trots regnskurar hade vi en fin dag med mycket skratt. Jag är så tacksam för mitt jobb och mina arbetskamrater.




Vi tog tåget till Lund och åt lunch på Grand hotel.


Vi fortsatte till Malmö och fick ett galet infall...

Här kommer ett litet tips :)

Bookaboat.se


Vi hyrde en båt och körde själv runt i Malmös kanaler. Regnet föll under nästan hela färden på 90 minuter.
Men...med rätt människor så har man ju roligt ändå liksom!!


Efter denna lite smått galna båttur hamnade vi på Boulebar.

Här åt vi gott och spelade boule i en historisk miljö (gammalt ridhus) på Drottningtorget.

"Boulebar är ett företag som har som målsättning att få människor att slappna av, le och glömma vardagslunken för några timmar. Och affärsmodellen är enkel: grymt boulespel och riktigt bra mat i en skön och stämningsfull miljö."

Verkligen ett tips!


Finfina gänget!

Innan hemfärd såg vi det sista av matchen Portugal-Polen på en uteservering på Drottningtorget.


Vi tog taxi från Malmö till Helsingborg och jag hoppade av i Rydebäck vid ett-tiden. Ungdomarna fortsatte festen långt framåt morgontimmarna i Helsingborg.

Måste bara visa toaletten som fanns på restaurangen där vi såg matchen. Duscharna i taket var där man tvättade händerna...crazy!



Juli är här!

Hoppas jag kan få njuta av juli, killarna och semesterledigheten med dem. Vi hoppas på sol och bad. Långa ljusa sommarkvällar och skratt.

Jag hoppas få några semesterdagar med Daniel också. Lite vuxentid och egentligen mer tid till att lära känna varandra...allt är fortfarande så nytt.


Önskar er en fin fredag...de 90 minuterna som är kvar av den.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards