Sylvia

Alla inlägg den 30 juni 2016

Av Sylvia - 30 juni 2016 10:48


Hej där...


Nu slänger jag in ett snabbt inlägg här för snart ska vi iväg på sommaraktivitet med bästa jobbet.


 


Som vanligt vet vi inte vad som ska hända mer än att det blir en lååång och härlig dag!


Spännande!


Igår fick jag sålt mitt torkskåp.


Daniel fick iväg det och fixade all kontakt med köparen som körde ända från Ängelholm.


För de tre hundralapparna fick jag köpt en bänkskiva på Ikea, en badrumsmatta, ett litet bambufat och potpurri... 266 riksdaler :) så det blev till och med 34 kronor över...glasspengar!


   


Effekten jag önskade var ett luftigare badrum med en yta för att vika tvätt och så blev det!



Ha det gott! Nu drar vi iväg på äventyr.


Kram

S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards